En ny start

Categories Blogg

Hei

Det er ikke ofte jeg legger ut ting på sosiale medier eller på internett, men nå har jeg bestemt meg for å legge ut mer om meg og mitt liv. Det første jeg kan starte med er å fortelle litt om meg selv.

Jeg er en 18 år gammel jente som er mor til en nydelig liten jente. Jeg bor for meg selv, og jeg har en kjæreste som jeg elsker mer enn alt på jord. Jeg elsker å være med familie, venner og dyrene mine. Jeg er ikke så veldig opptatt av sminke eller mote. Jeg har lappen og egen bil.

Den lille jente mi er litt over en måned, og hun vokser og utviker seg veldig bra. Jeg har satt meg endel mål som jeg skal oppnå. Noen av målene er å bli flinkere til å lage mat, og bli flinkere til å holde kontakten med de jeg er glad i. her så vil det komme jevnelig innlegg om alt fra trening og familie livet til mer personelige innlegg. Jeg er en ærlig, posetiv jente som alltid gjør mitt beste. kjæresten min og jeg er opptatt av at de rundt oss og jente ungen skal ha det bra, og vi snakker sammen om alt.

Det vil komme lengre innlegg, og jeg skal også ha ett innlegg i uken hvor jg svarer på spørsmålene som kommer.

Dere kan sende inn spørsmål på snapchat: linelorensew

 

1 kommentar

1 thought on “En ny start

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.