En lang periode

Categories Blogg

Hei alle sammen, da er jeg endelig tilbake etter en lang periode hvor det har skjedd veldig mye. Jeg har jo flyttet, så nå bor jeg nærmere familien min. Det er veldig godt å ha familie i nærheten nå som Leah begynner å blir stor, det er også en annen grunn som jeg ikke vil dele helt enda. Men jeg kan fortelle såpass mye at det er noen store forandringer som  skjer, og jeg gleder meg veldig til å kunne dele det.

Jeg har vært borte en god periode, og jeg har slette mye av de gamle innleggene, fordi jeg ønsker å starte på nytt. Det har skjedd så mye i det siste at det har vært veldig godt å kunne starte på nytt, med blanke ark.

En liten oppdatering:

Leah er nå over et år og det merkes. Hun er ikke lengre den lille babyen min som kunne sove store deler av dagen. Hun er en aktiv og glad liten jente som er nysgjerrig på alt som finnes. Hun er veldig glad i å være ute å leke, og hun vil helst være ute hele dagen. Jeg kommer ikke til å dele så mange bilder av Leah her for jeg synes hun fortjener et privat liv, men det kommer sikkert til å komme ut et bilde innimellom.

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.